Прадавец, кантралёр-касір — сёння гэта адна з найбольш запатрабаваных і папулярных прафесій, бо з кожным годам узрастае колькасць тавараў і павялічваецца колькасць гандлёвых прадпрыемстваў. Нават развіццё інтэрнэту і анлайн-гандлю не можа адмяніць запатрабаванне ў людзях гэтай спецыяльнасці, хоць сама прафесія са з’яўленнем ПК моцна мадэрнізавалася.
Для паспяховай працы акрамя прафесійных навыкаў прадавец павінен быць камунікабельным, прыемным у зносінах чалавекам. Жаданне быць карысным кліенту, шчырая цікавасць да патрэб і жаданням пакупніка — залог росту продажаў, канкурэнтаздольнасці і папулярнасці прадукцыі і гандлёвага прадпрыемства. Самае галоўнае — памятаць, што прадавец — гэта твар фірмы, гандлёвая марка яе дзейнасці. З гэтага вынікае, што кваліфікаваны прадавец — гэта і маркетолаг, і дызайнер, і псіхолаг, і рэкламіст у адной асобе. Ён павінен быць тактоўным, але не ліслівы; таварыскім, але не балбатлівым; разумным, але не ганарыстым.